31 Mart 2014 Pazartesi

ÖZ YAŞAM

Ben 902 m rakımlı, 11.003 km² genişliğinde çevresinde toplam yedi tepe olan, 6 km güneyinde  Botan çayı, batısında Batman, kuzeyinde Bitlis, doğusunda Şırnak illeri olan toplam nüfusu 2014 sayımlarında 320.000 olan Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siirt şehrinde doğdum. 7 yaşıma kadar Siirt'in en güneyinde kalan Conkbayır mahallesinde yaşadım daha sonra evimiz Conkbayırın 500 metre batısındaki dumlupınar mahallesine taşındı. aynı yıl okula başladım ilköğrenimimi ve ortaöğrenimimi bu mahallede tamamladım. 2013 yılında liseden mezun oldum ve ve ygs lys sınavlarına girdim bu sınavlardan aldığım puanlarla %77 si dağ, %12 si plato ve %11'i ova olan Muğla şehrinin 6 km güneyinde bulunan Muğla Sıtkı Koçman üniversitesini kazandım. lisans öğrenimime devam  etmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder